Regulamin klubu

Regulamin klubu Akademia Padla

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Klubu Akademia Padla Sp. z o.o., ul. Sadowa 22, 62-052 Rosnowo, NIP 7773416657

1. Zasady ogólne

  1. Każdy korzystający z Klubu zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i do stosowania się do jego postanowień. Rezygnacja z zapoznania się z Regulaminem przez korzystającego z Klubu, nie stanowi podstawy do niestosowania się do jego postanowień, a w szczególności do uniknięcia odpowiedzialności za naruszenia Regulaminu oraz sankcji w nim przewidzianych.
  2. Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie. Aktualny Regulamin dostępny jest w Klubie oraz na stronie akademiapadla.com.pl 
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Prezes Klubu.
  4. Dzieci do lat 12 mogą przebywać na terenie Klubu tylko pod opieką swoich rodziców lub pełnoletnich opiekunów będących klientami Klubu, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przez dzieci wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Na terenie klubu obowiązuje bezwzględne stosowanie się do zaleceń pracowników klubu i trenerów.
  6. Na terenie klubu obowiązuje kulturalne zachowanie.
  7. Na terenie klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających.
  8. Klub nie ponosi odpowiedzialności za będące własnością korzystającego z Klubu przedmioty pozostawione w Klubie, w szczególności w szatni bądź przed kortem, w tym za ich zagubienie lub uszkodzenie.

2. Godziny otwarcia

  1. Klub jest otwarty w godzinach 8-22 w dni powszednie i 8-22 w weekendy.
  2. Informacja o ewentualnych godzinach otwarcia klubu w obowiązujące dni świąteczne zostanie udostępniona w klubie oraz na stronie internetowej.
  3. Klienci mogą korzystać z klubu 10 minut przed otwarciem i zobowiązani są do opuszczenia klubu najpóźniej do 20 minut po godzinie zakończenia działalności obiektu.

3. Zasady użytkowania kortów

  1. Z oferty klubu mogą korzystać osoby bez przeciwwskazań zdrowotnych.
  2. Korzystanie z kortów możliwe jest po uprzednim zapoznaniu się z zasadami gry.
  3. W klubie istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu sportowego: rakiet i piłek. Osoba wypożyczająca jest odpowiedzialna za sprzęt i użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. Osoba wypożyczająca ma obowiązek zapoznać się ze sprzętem i jego stanem technicznym w momencie wypożyczenia. Brak uwag co do wypożyczanego sprzętu oznacza, iż sprzęt nie posiadał w chwili wypożyczenia uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia przez obsługę w momencie zdania rakiety uszkodzenia mechanicznego wypożyczający jest zobowiązany do zapłaty za zniszczony sprzęt pełnej jego wartości.
  4. Wejście na kort dozwolone jest tylko w czystym, przystosowanym do gry na sztucznej nawierzchni obuwiu sportowym. W przypadku niezastosowania zalecanego obuwia obsługa Klubu ma prawo odmówić udostępnienia kortu, co nie daje prawa do odmowy uiszczenia opłaty za zarezerwowany lub wcześniej wykupiony kort.
  5. Przed rozpoczęciem gry zalecane jest wykonanie rozgrzewki.
  6. Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe w wyniku gry, jak również nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa.

4. Rezerwacje

  1. Podstawą do korzystania z klubu jest uiszczenie jednorazowej opłaty za rezerwację.
  2. Rezerwacja kortu na godzinę oznacza możliwość korzystania z niego przez 60 minut, liczone od pełnej godziny zegarowej. Rezerwacji można dokonać także na czas 90 minut lub dłużej, ale zawsze liczone do połowy godziny, czyli np. 90 min, 120 min. 150 min itd.
  3. Dozwolone jest przedłużenie gry maksymalnie do 10 minut wyłącznie w przypadku, gdy używany kort nie został wynajęty kolejnemu klientowi. Przedłużenie określonego czasu traktowane jest jako wynajęcie kortu na kolejną godzinę, co skutkuje koniecznością zapłaty za niego zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  4. Rezerwacja czy chęć przełożenia gry odbywa się poprzez stronę internetową www.akademiapadla.com.pl lub aplikację mobilną (po uprzedniej rejestracji) lub osobiste powiadomienie recepcji klubu, rezerwacja jest ważna jedynie po jej opłaceniu w trakcie jej dokonywania w systemie internetowym naszego klubu.
  5. Rezerwacja opłacona w sposób zdalny (np. Internet, aplikacja mobilna) zgodnie z Art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej w sposób zdalny.
  6. W przypadku rezygnacji z rezerwacji obowiązuje telefoniczne/osobiste powiadomienie najpóźniej 24 godz. przed zarezerwowanym terminem, w innym przypadku rezerwujący ponosi pełną opłatę za wynajem kortu. W przypadku braku rezygnacji rezerwujący ponosi pełną opłatę za wynajem kortu. W przypadku rezerwacji kortów otwartych, jeśli warunki atmosferyczne uniemożliwiają korzystanie z kortów, klub dokona zwrotu opłaty za wynajem kortów na konto, z którego dokonano wpłaty w terminie do 5 dni roboczych. Rezygnacja z rezerwacji może odbyć się za pomocą darmowej aplikacji mobilnej, formularza kontaktu na stronie www.akademiapadla.com.pl, maila (telefonu lub osobiście). Powoływanie się na „brak możliwości dodzwonienia.” nie zwalnia gracza od wymogu rezygnacji z rezerwacji 24h przed zarezerwowanym terminem.
  7. Opłacone rezerwacje i karnety nie podlegają zwrotowi– możliwe jest jedynie przeniesienie prawidłowo Rezygnacja z rezerwacji na inny wolny termin, jeśli klub został poinformowany o odwołaniu rezerwacji zgodnie z pkt 6 niniejszego paragrafu.
  8. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji jednorazowych oraz stałych, w przypadku turnieju lub innego ważnego wydarzenia w Klubie.
  9. Zaległe faktury VAT wystawia się w ciągu 7 dni od daty zakupu usługi, wyłącznie po okazaniu imiennego paragonu fiskalnego.

5. Rezerwacje stałe i karnety

  1. Rezerwacje stałe/cykliczne oznaczają rezerwację określonego kortu o określonej godzinie w dany dzień tygodnia.
  2. Założenie stałej rezerwacji na wybrany dzień tygodnia/godzinę wymaga zakupu przez gracza karnetu na przynajmniej 10h.
  3. Rezerwacje cykliczne wypadające w obowiązujące dni świąteczne w trakcie których Klub będzie nieczynny zostaną automatycznie zwolnione.
  4. Wszystkie karnety są karnetami „open” czyli umożliwiają grę w różne dni o różnych godzinach.
  5. Karnety wystawiane są na 10h w określonych godzinach. W przypadku gry w innych godzinach z karnetu pobrana zostanie cena obowiązująca w tym okresie.
  6. Karnety wystawiane są imiennie i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby – wyjątek stanowią karnety firmowe, z których mogą korzystać osoby zweryfikowane w recepcji klubu jako pracownicy danej firmy.
  7. Karnety 10h są ważne przez 16 tygodni. Wykupione, a nie zrealizowane karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

6. Reklamacje

  1. Wszystkie skargi, wnioski i reklamacje należy składać obsłudze kortów lub na adres mailowy biuro@akademiapadla.com.pl.
  2. Wszelkie skargi, wnioski i reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni
Call Now Button